30 Nisan 2022 Cumartesi

LEARN ENGLISH&TEACH ENGLISH PROJESİ UZMAN-ÖĞRETMEN GÖRÜŞMESİ

 

‘Learn English andTeach English ‘ adlı eTwinning Projesinin webinarları
hız kesmeden devam ediyor.Bu kez projenin mentörü olarak ben, sevgili
öğretmenlerimize ve öğrencilere web2 araçlarından önemli bir tanesi olan CANVA
yı tanıttım.



Bu webinardaöğrencilerimiz CANVA da neler yapabiliriz
sorusunu sorduklarında onlara daha önceden hazırlamış olduğum bir sunumla cevap
verdim. Öğrencilerin seviyelerine uygun renkli ve eğlenceli bir sunumla
akıllarındaki soru işaretlerini giderdim.Sunum bittikten sonra soru cevap
bölümünde bu projede Canva ile yaptıkları ve yapacakları etkinlikler hakkında
öğrenciler fikirlerini dile getirdi. Yapmış olduğum  bu eğlenceli ve etkili sunum aslında
öğrencilerimizin genç beyinlerine yeni ufuklar açtığıma inanıyorum.Bu sunum için
beni davet eden  ve öğrencilerinin ufkunu
hergün geliştirme çabasında olan Learn EnglishandTeach English ailesine teşekkür ediyorum. Ayrıca sunuma hem kendisi katılarak hem
de öğrencilerinin katılmasını sağlayarak destek veren proje kurucuları  Nazik Yürük ve Rahime Bolat’a, proje üyeleri :
İremPurdaş,PembeTaktak,AyşeÜstel,Tuğba Çakır Akgün,Eda Demir ve Semra Günay
hocalarımıza ve geleceğin mimarı olacak olan öğrencilerimize teşekkür ederim.






0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa