7 Mayıs 2022 Cumartesi

Yunusça Okuyorum Yunusça yazıyorum eTwinning Projesi

 










Diyarbakır Kayapınar Cankatran ortaokulu Sosyal Bilgiler Öğretmeni Ali DEMİR, YUNUSÇA OKUYORUM YUNUSÇA YAZIYORUM  projesine katıldı. Yunusça okuyorum Yunusça yazıyorum projesi 2021 yılının "Yunus Emre ve Türkçe Yılı" olmasından dolayı Yunus Emre'yi ve onun dünya görüşünü - barış, sevgi ve hoşgörü anlayışını- yeni nesle tanıtmak ve benimsetmek amacıyla oluşturulmuş bir projedir.


      Bu projede proje tabanlı öğrenme ile 21.yy.becerilerini geliştirmek, web2.0 araçlarını öğrenip derslere ve müfredata entegre etmek, kültürel bir etkileşim sağlayarak öğrenci merkezli etkinlikler yapılmıştır, yazar öğrenci buluşmaları sağlanmıştır.







Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa